Raseinių naujienų portalas

Naujienos

Bendros kelionės skatina bendruomeniškumą!

Mūsų kelionė prasidėjo apžiūrint Švėkšnos miestelį: įspūdingą 65 m aukštį siekiančią Šv. Jokūbo Apaštalo bažnyčią, senu viaduku perėję patekome į vieną gražiausių parkų Lietuvoje prie Vilos „Genowefa”. Toliau keliavome į Kintus. Ten susitikome su Vydūno kultūros centro direktore ir Kintų bendruomenės pirmininke Sigita, kuri mums papasakojo kuo gyvena Kintai, kokios jų problemos, lūkesčiai, nuveikti darbai. Apžiūrėję Vydūno kultūros centrą, kur įrengtose salėse bei aikštėje vyksta bendruomenės renginiai, susirinkimai. Aplankėme Kintų „Didžiąją tują”, kuri yra didžiausia Lietuvoje, bendruomenės iniciatyva įrengtus pasivaikščiojimo takus, apžvalgos bokštą ir pliažą su poilsiavietėmis.

Pakeliui į Mingės kaimą sustojome pasigėrėti pamario gamta – pasivaikščiojome Aukštumalos pažintiniu taku – kiminų pasauliu. Mingės kaime pasivaišinome labai skania žuviene ir išplaukėme į kelionę laivu Minijos upe, Mariomis, Nemuno ištakomis, Krokų lanka.

Paplaukioję nuvykome į Ventės Rago ornitologijos stotį ir muziejų, kur mūsų laukė įstaigos vedėjas ir vyr. ornitologas, be galo charizmatiškas ir įdomus žmogus – Vytautas Jusys.

Po ekskursijos pasivaikščiojome po Ventės Rago molą, užkopėme į švyturį ir nusipirkę šviežiai rūkytos žuvies, laimingai grįžome į namus.

Kelionė autobusu, plaukimas laivu buvo finansuoti iš Raseinių rajono savivaldybės Kaimo plėtros programos. Pagal pateiktą projektą bendruomeniškumo skatinimui.

Ekskursijos organizatoriai: Raseinių r. Kultūros centro Gruzdiškėje kultūrinių renginių organizatorė Inga Vasiliauskienė ir Kaimo bendruomenės „Gruzdiškė” pirmininkė Genovaitė Kveselienė