Raseinių naujienų portalas

Naujienos

Žvyrkelių remonto grimasos

Šią savaitę raseiniškis kreipėsi į redakciją su klausimu: „Norėtume pasiteirauti ir paklausti rajono valdžios ar visur rajone taip tvarkomi keliai? Seniūnas sako, kad nieko tokio, juk dirba profesionalai. Kelias susivažinės, sustumta žolė sudžius ir bus gerai, nejaugi dabar rinksi ta velėną nuo kelio?“.

Kartu su laišku gavome ir filmuotą medžiagą, kurioje akivaizdžiai matėsi, kad velėna, akmenys yra atsidūrę viduryje kelio. Filmuota medžiaga buvo išplatinta ir socialiniame tinkle. Komentaruose rajono gyventojai dalinosi savo pastebėjimais apie tokių darbų kokybę, kuri pasak jų tai – kasdienybė.

Raseinių seniūnas R. Klusas išgirdęs klausimą, pyktelėjo: „Šiais laikais visi viską moka daryti geriau. Pernai šiuos darbus vykdė UAB „Raseinių komunalinės paslaugos“ buvo blogai, šiemet dirba AB „Kelių priežiūra“, vėl blogai. Jau atrodo niekas dirbti nemoka. Blogai blogai ir blogai. Velėna iš pakelės yra specialiai prigriebiama, nes rudenį, po gausaus lietaus ten kaupiasi vanduo. Įmonė dirba su geru greideriu. Velėna prataršoma. Be to tuo keliu važinėja sunkiasvorė technika, susivažinėja.“ AB „Kelių priežiūros“ komunikacijos projektų vadovė į klausimą su nusiųsta vaizdo medžiaga atsakė, kad remonto darbai atlikti pagal technologinius reikalavimus, visi veiksmai yra derinami su seniūnu. Specialistė pažadėjo, kad artimiausiu metu bus atliktas pakartotinis profiliavimas: „Kai kelias yra daug metų profiliuojamas, atsiranda žvyro išaukštėjimai. Esant palankioms sąlygoms, tame vole ima želti žolė. Laikas nuo laiko tie volai yra naikinami ir paskleidžiami važiuojamojoje dalyje. Važiuojantys automobiliai per dvi tris dienas tą žolę „išdaužo“, žvyras lieka dangoje. Atliktas remontas užkerta kelią kauptis vandeniui kelkraštyje. Atliekamo remonto darbus rekomenduojama atlikti per pavasarį-vasarą, esant sausam orui. Po profiliavimo likę akmenys surenkami tą pačią arba kitą darbo dieną. Tokie darbai žvyrkeliuose atliekami kas 3-4 metai, kai susiformuoja kelio briauna, trukdanti paviršinio vandens nubėgimui, “- sudėtingą darbo specifiką aiškino specialistė.

Sekite mus Feisbook tinkle: https://www.facebook.com/raseiniunaujienos/
Savo klausimus, pastebėjimus, filmuotą medžiagą siųskite: raseiniunaujienos@gmail.com

Subscribe
Notify of
guest
2 Komentarų
Naujausi
Seniausi Most Voted
Inline Feedbacks
Žiūrėti visus komentarus
Andrius

Man tik idomu greideristo darbo suvokimas ar vadovo reguliavimas bei reikalavimas darbo kokybes. Ar jei nera darbuotoju is ko rinktis bet kaip padaro ir dzin. Svarbu varnele uzdeti ir pinigus paimti. O ponui Klusui gal vertetu pamastyti jei tai butu jo kelias iki namu ir reiktu uz toki darba moketi ar jis moketu ir butu patenkintas ?
Vertetu rupintis visais kaip savimi jei jau toki darba ir pareigas nutaret eiti!!!

Mindaugas

„Važiuojantys automobiliai per dvi tris dienas tą žolę „išdaužo“, žvyras lieka dangoje“. Pala pala. Kodėl kažkas kažką turi išdaužyti? Tai taip ir sakykite kad nemokate tvarkyti. Jei kažkas kažkur užaugo, išdygo ar atsirado, nukaskite, nuvežkite ar kažką kito darykite. Kodėl technologija jūsų tik nustumti viską į kelio vidurį? 😤😤😤O akmenis renka žmonės o ne jūs… Technologai didieji!!!

Contact Us