Oro uostai, bankai ir įmonės visame pasaulyje penktadienį praneša apie technines problemas dėl „Microsoft“ programų.
Apie didelio masto sutrikimus pranešta JAV, Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Indijoje, Naujojoje Zelandijoje, Australijoje ir kitur.
Pagrindinės JAV oro linijų bendrovės, įskaitant „Delta“, „United“ ir „American Airlines“, dėl problemų sustabdė skrydžius, pranešė CNN.

Berlyno oro uostas pranešė, kad „dėl techninių problemų vėluos registracija į skrydžius“, jie kuriam laikui sustabdyti.
Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ taip pat pranešė susidurianti su plataus masto problemomis.
Amsterdamo Schipolio oro uostas irgi sakė buvęs paveiktas.
Be to, dėl gedimo penktadienio rytą britų televizijos kanalas „Sky News“ negalėjo vykdyti transliacijos.
Apie IT problemas penktadienį paskelbė ir didžiausia Jungtinės Karalystės geležinkelių operatorė, taip pat – Australijos bendrovės, įskaitant nacionalinį transliuotoją ABC.
Melburno oro uostas įspėjo keleivius apie „pasaulinę technologinę problemą, kuri turi įtakos kai kurių oro linijų registracijos procedūroms“, ir patarė keleiviams „skirti šiek tiek daugiau laiko registracijai“.
Internete paskelbtose nuotraukose matyti didelės eilės Sidnėjaus oro uoste. Naujienų agentūrai AFP jo administracija pranešė, kad buvo sutrikdyta kai kurių oro linijų veikla ir terminalo paslaugos.
Ispanijos oro uostų operatorė pranešė, kad visi šalies oro uostai irgi paveikti šių problemų.
Tuo metu Jungtinių Valstijų technologijų milžinė „Microsoft“ penktadienį pranešė, kad kilus paslaugų teikimo problemoms ėmėsi „poveikio mažinimo veiksmų“.
„Mūsų paslaugos vis dar nuolat tobulinamos, o mes toliau imamės poveikio mažinimo veiksmų“, – sakoma bendrovės pranešime socialiniame tinkle „X“.
Sutrikimo priežastis, tikslus pobūdis ir mastas kol kas nėra aiškūs. „Microsoft“ savo pranešimuose leido suprasti, kad situacija gerėja, tačiau pasaulyje vis dar pranešama apie besiplečiančius sutrikimus.
Interneto svetainėje „DownDectector“, kurioje stebimi naudotojų pranešimai apie internetinių platformų ir paslaugų sutrikimus, užfiksuota bėdų su „Visa“, „ADT security“ ir „Amazon“ bei oro linijų, įskaitant „American Airlines“ ir „Delta“, paslaugomis.
