Raseinių naujienų portalas

KitaVerslas

Kur naudojama turinio rinkodara?

Turinio rinkodara yra esminė skaitmeninės rinkodaros dalis, nes ji tiesiogiai susijusi su vertingo, prasmingo ir įtraukiančio turinio kūrimu ir sklaida internete. Ši rinkodaros forma apima įvairių turinio tipų, tokių kaip tekstai, vaizdo įrašai, grafiniai vaizdai, ir blogų rašymą, kūrimą ir platinimą per skaitmenines platformas. Jos pagrindinis tikslas – pritraukti ir išlaikyti tikslinę auditoriją, pateikiant jai naudingą ir įdomų turinį, kuris paskatina vartotojus bendrauti su prekės ženklu ir galiausiai skatina juos imtis veiksmų, tokio kaip prekių ar paslaugų pirkimas.

Turinio rinkodara skaitmeninėje erdvėje yra neatsiejama nuo tokio svarbaus proceso kaip SEO (paieškos sistemų optimizacija), nes kokybiškas turinys tiesiogiai veikia svetainės pozicijas paieškos sistemose. Be to, ji yra svarbi socialinių tinklų marketingo, viešųjų ryšių ir inbound marketingo strategijų dalis, padedant kurti nuoseklų ir patikimą įmonės įvaizdį. Tinkamai paruoštas ir paskleistas turinys leidžia efektyviai komunikuoti su tiksline auditorija, pritraukiant ir įtraukiant ją į įmonės veiklą, taip pat skatinant lojalumą ir pasitikėjimą prekės ženklu. Todėl turinio rinkodara yra neatskiriama skaitmeninės rinkodaros dalis, leidžianti pasiekti ilgalaikį poveikį ir pastebimą grąžą iš investicijų į skaitmenines rinkodaros priemones.

Soc. tinklų marketingas

Turinys čia yra pati svarbiausia dalis. Jei nėra įdomaus, naudingo ar kokybiško turinio, tuomet bus labai sunku suburti didelę auditoriją, išlaikyti jos dėmesį. Norint turėti didelę, aktyvią auditoriją reikia nepagailėti ir pastangų kuriant turinį. Ypatingai vertinama video įrašų forma, tačiau ji pareikalauja daugiausiai finansų ir laiko. Yra nustatyta, kad, pavyzdžiui, Instagram platformoje trumpi video filmukai reels sulaukia daugiausiai dėmesio ir ilgiausiai išsilaiko naujienų sraute. Kadangi video įrašai per trumpą laiko tarpą perduoda nemažai informacijos bei įtraukia vartotoją, dėl to šios formos turinio natūrali sklaida yra didžiausia soc. tinkluose. Taigi, kad vartotojai grįžtų, sektų ir domėtųsi prekės ženklu socialiniuose tinkluose, turi būti pateikiama daug vertingo bei kūrybiško turinio.

Optimizacija paieškos sistemoms (SEO)

Norint pateikti kuo kokybiškesnį ir labiausiai vartotojo užklausą atitinkantį turinį, internetinės svetainės yra reitinguojamos paieškos sistemose pagal įvairius kriterijus. Siekiant, kad Jūsų puslapis būtų iškeltas kuo aukščiau rezultatų puslapyje, tinklalapis turi pateikti kokybišką turinį, kuris ir atitiktų vartotojų ieškomus dalykus, padėtų išspręsti jų problemas, atsakytų į paieškos sistemoje užduotą klausimą, dar kitaip raktinę frazę. Tekstinis turinys yra svarbus ir daro didžiulę įtaką ne tik vartotojui, bet taip pat ir SEO procesui. Jis naudojamas ir optimizuojamame tinklalapyje, ir SEO straipsniais plečiant nuorodų tinklą išoriniuose tinklalapiuose. Paieškos sistema aukščiau reitinguoja tas svetaines, kurios dalinasi kokybišku turiniu nuolat, tokiu būdu patys puslapiai išlieka aktualesni.

Viešieji ryšiai (PR)

Kuriamo ir platinamo turinio dėka gerinama organizacijos reputacija, kuriamas ir palaikomas patikimumas bei įvaizdis. Norint tinkamai suformuoti įvaizdį svarbu atsakingai paruošti turinį, kuris nebūtų tiesioginė įmonės reklama. Pirmiausia kuriamas turinys turi būti patrauklus ir naudingas vartotojui, o tik po to primintų Jūsų įmonę, jos veiklas. Vykdant viešuosius ryšius dažniausiai yra naudojama užsakomieji straipsniai. Viešuosius ryšius naudoti gali tiek mažosios, tiek didžiosios įmonės. Jie visi gali publikuoti įvairius patarimus, įdomią informaciją, kuri tikėtina bus aktuali ir naudinga jų lankytojams.

Inbound marketingas

Tai įeinantis, grįžtantis marketingas, kuriuo siekiama sukurti galimybes įvairiems žmonėms, daryti teigiamą įtaką jų gyveninams bei Jūsų pačių verslui. Siekiant natūraliai pritraukti tikslinę auditoriją apsilankyti interneto svetainėje, dažnai yra kuriamas tinklaraštis, kurio turinys kuriamas bandant atspėti, kas tikslinei auditorijai būtų įdomu ir aktualu. Įmonė naudodama „inbound“ marketingo būdą koncentruojasi į naudingo bei įdomaus turinio kūrimą, kurio dėka iš socialinių tinklų pritraukiami lankytojai.

Taigi turinio rinkodaros panaudojimo vietų, būdų yra tikrai nemažai. Galima pasirinkti ir socialinius tinklus, ir SEO, ir viešuosius ryšius, ir „inbound“ marketingą. Svarbu tinkamai paruošti turinį ir išnaudoti savo galimybes, norint pritraukti ir išlaikyti kuo didesnę auditoriją.

Užsk. 23/11/13

Subscribe
Notify of
guest
0 Komentarų
Inline Feedbacks
Žiūrėti visus komentarus

Contact Us