Dėl techninių kliūčių, susijusių su kasos aparatų sistemos pasikeitimais, pirmadienį neveikia daugiau nei 100 vieno didžiausių prekybos tinklų „Maxima“ parduotuvių, pranešė prekybos tinklas. Kitų prekybos tinklų atstovai teigia, kad visos jų parduotuvės dirba įprastai.
Kaip BNS sakė „Maxima“ Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Julija Vasiljevienė, gedimai nėra susiję su išmaniųjų kasos aparatų diegimu.
BNS anksčiau rašė, kad Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) nespėjo pasiruošti priimti elektroninių kasos aparatų duomenų iš didelių prekybos, viešojo maitinimo vietų įrenginių, todėl nuo 2023-ųjų sausio sistema dar neveikia.
Pranešama, kad veikia dauguma savitarnos kasas turinčių „Maxima“ parduotuvių – daugiau nei 140. o iš viso tokių parduotuvių yra 179. „Maxima“ tinkle iš viso yra 251 parduotuvė.
„Prekybos tinklas „Maxima“ informuoja, kad dėl techninių kliūčių, susijusių su kasos aparatų sistemos konfigūraciniais pasikeitimais, šiuo metu dirba ne visos parduotuvės. Klientai yra aptarnaujami daugiau nei 140 parduotuvių, kur yra savitarnos kasos“, – teigiama „Maximos“ interneto svetainėje.
„Problema yra identifikuota ir sprendžiama, todėl tikimės, jog greitu metu visos „Maxima“ parduotuvės dirbs įprastai“, – pranešime teigė tinklo Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Julija Vasiljevienė.
BNS ji sakė, jog visos „Maxima“ parduotuvės netrukus turėtų dirbti įprastai.
Prekybos tinklo „Rimi“ atstovė Gabrielė Šerėnienė informavo, kad visos tinklo parduotuvės dirba normaliai.
„Dirbam kaip įprastinę dieną, kažkokių signalų neturėjome“, – BNS tvirtino ji.
„Iki“ atstovė Vaida Budrienė BNS teigė, kad tinklas problemų nepatiria: „Viskas veikia“.